Tyto webové stránky používají soubory cookie, aby zajistily nejlepší možný zážitek při návštěvě webových stránek. Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Chcete-li souhlasit s používáním druhotných souborů cookie, klikněte na tlačítko "Souhlasím"
OpustitSouhlasím
Jak pomohlo cestovní pojištění od Generali v německých Alpách
Pan Mirek, vášnivý turista a milovník hor, se každoročně vydával na túry do Alp. Letos si vybral malebné německé Alpy, konkrétně oblast kolem jezera Königssee. Pečlivě naplánoval trasu, sbalil batoh a nezapomněl ani na sjednání cestovního pojištění u Generali, „pro jistotu“, jak říkávala jeho žena.
Cestovní pojištění Generali
První dny probíhaly idylicky. Pan Mirek si užíval krásné počasí, dechberoucí výhledy a ticho horské přírody. Třetí den se vydal na náročnější túru k chatě Watzmannhaus. Cesta vedla strmým kamenitým terénem a vyžadovala dobrou fyzickou kondici. Zkušený turista Mirek si však věřil.
V polovině cesty, v úseku zvaném „Falzbaumgarten“, se stala nehoda. Pan Mirek špatně došlápl na uvolněný kámen a ošklivě si vyvrtl kotník. Ostrá bolest mu vystřelila do nohy a on se s bolestivým zasténáním skácel k zemi. Zkoušel se postavit, ale kotník ho neunesl. Bylo jasné, že sám dál nepůjde.
Naštěstí měl pan Mirek s sebou mobilní telefon. Sice s obtížemi, ale podařilo se mu vytočit číslo na asistenční službu Generali. Operátorovi popsal svou situaci a svou přesnou polohu, kterou určil pomocí GPS v mobilu. Operátor ho uklidnil a informoval ho, že k němu co nejdříve vyšlou záchranný tým.
Čekání v kamenitém terénu bylo bolestivé a nekonečné. Pan Mirek se snažil udržet v teple a sledoval oblohu, zda se neblíží bouřka. Po necelých dvou hodinách konečně uslyšel zvuk helikoptéry. Záchranáři k němu slanili, poskytli mu první pomoc a zafixovali mu zraněný kotník. Poté ho transportovali do nemocnice v Berchtesgadenu.
V nemocnici se o pana Mirka postarali s veškerou péčí. Lékaři mu diagnostikovali těžký výron kotníku a doporučili mu několikadenní hospitalizaci. Díky cestovnímu pojištění od Generali nemusel pan Mirek řešit žádné finanční starosti spojené s léčbou a hospitalizací. Všechny náklady hradila pojišťovna.
Asistenční služba Generali
Asistenční služba Generali se postarala i o komunikaci s rodinou pana Mirka v České republice a zajistila mu překladatelskou pomoc při komunikaci s lékaři. Po propuštění z nemocnice mu zajistili náhradní ubytování a pomohli mu s organizací cesty zpět do České republiky.
Po návratu domů pan Mirek s úlevou konstatoval, že cestovní pojištění od Generali bylo tou nejlepší investicí na jeho cestě. Díky němu se vyhnul nejen finančním problémům, ale i stresu a nejistotě v cizím prostředí.
Jeho nehoda v německých Alpách tak nakonec nezanechala hořkou pachuť, ale stala se spíše připomínkou důležitosti cestovního pojištění. Od té doby pan Mirek cestuje s klidnou hlavou a s vědomím, že je v případě potřeby v dobrých rukou. A samozřejmě, s platným cestovním pojištěním od Generali.
Důležité body, které z toho vyplývají a které byste měli vědět:
Asistenční služby: Cestovní pojištění Generali zahrnuje asistenční služby, které jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Tyto služby pomáhají v nouzových situacích, jako je nehoda pana Mirka.
Úhrada léčebných výloh: Pojištění kryje náklady na lékařské ošetření, hospitalizaci, léky a transport v zahraničí.
Komunikace a překlad: Asistenční služba Generali pomáhá s komunikací s lékaři a dalšími institucemi v cizím jazyce.
Pomoc s návratem do vlasti: V případě potřeby pojišťovna zajistí transport zpět do České republiky.
Důležitost GPS a mobilního telefonu: V nouzové situaci je důležité mít s sebou funkční mobilní telefon a znát svou přesnou polohu, což urychlí zásah záchranářů.